Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2012 22:49 - Търсим добри стопани
Автор: brey7 Категория: Забавление   
Прочетен: 2042 Коментари: 0 Гласове:
5





Имам си нова приятелка - Марта.
Ето ни заедно в началото на лятото.


image


В края на лятото моята приятелка вече си има кученца. Моля, моля,  не от мен.
За съжаление, защото иначе много се харесваме, но се разбрахме да сме само приятели.
Та моята приятелка Марта има цели седем рожбички. А, бе, смешни ми изглеждат, ама нали и аз съм бил такъв.
Сега те си търсят добри стопани. Марта е умна и отлична пазачка, мога да го кажа от собствен опит.  А то нали, наследственост и прочее.

Ето ги малчуганите - хайде на цицките да цицаме -

image


Макар че си хапваме и каквото Бог (iстопанинът) дал -

image

А след похапване, както се полага се излежаваме и така растем.
Спим по двойки -


image

Спим на купчинка -

image


Спим и индивидуално -

image

А после, както се полагасе забавляваме в  игри и закачки 

image


или разхождаме

image

или размишляваме

image


Хубаво е с мама, с Брей и с техните стопани, но май е време да си намерим нашите стопани - си мислят малките едномесечни същества.  Ама да ни обичат така, както са обичани Брей и мама Марта от техните.

И накрая на картинното ни разказче, аз - Брей Прекрасний да ви кажа, ако някой от вас, приятели, иска да си избере малчуган, да не се колебае, а веднага да ми пише на лични, за да разбере как да дойде и да си избере любимец.
Единственото условие от мен към моите стопани е да ме обичат. Такова е и към вас за моите малки приятелчета, рожби на Марта.
А тяхното качество е гарантирано, защото Марта е велика!
Толкова от мен.
Сега сте вие!







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: brey7
Категория: Забавление
Прочетен: 339069
Постинги: 71
Коментари: 270
Гласове: 10872
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930